کد خبر: ۹۳۳۶۷۲
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۳

کشتی فرنگی جوانان جهان| غلامپور و محسن‌نژاد طلایی شدند، عنوان قهرمانی به ایران رسید

تیم کشتی فرنگی کشورمان در مسابقات جوانان جهان قهرمان شد.
کشتی فرنگی جوانان جهان| غلامپور و محسن‌نژاد طلایی شدند، عنوان قهرمانی به ایران رسید
آفتاب‌‌نیوز :

مسابقات رده بندی و فینال پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان امشب در شهر پونته ودرا کشور اسپانیا برگزار شد.

در وزن ۶۰ کیلوگرم محمدمهدی غلامپور پس از استراحت در دور اول، در دور با نتیجه ۵ بر ۱ تورال احمداف از آذربایجان را شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این دیدار با نتیجه ۱۰ بر صفر دومینیک پارتیکا از لهستان را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. غلامپور در این مرحله با نتیجه ۹ بر ۸ از سد پاپیک جوادیان از روسیه گذشت و به دیدار فینال راه یافت. وی در دیدار پایانی با نتیجه ۹ بر صفر سروت آنجی از ترکیه را شکست داد و به مدال طلا دست یافت.

در وزن ۶۷ کیلوگرم احمدرضا محسن نژاد در دور نخست با نتیجه ۹ بر صفر رمضان آکتاش از ترکیه را شکست داد. وی در دور بعد با نتیجه ۸ بر صفر مقابل دانیل کامپوس از اسپانیا به برتری دست یافت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله مقابل تیم برگفالک از سوئد را با نتیجه ۱۰ بر صفر شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. محسن نژاد در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر صفر مقابل کوجیرو هاسه گاوا از ژاپن به برتری رسید و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار با نتیجه ۲ بر صفر یوسف اشرپوف از قزاقستان را مغلوب کرد و به مدال طلا دست یافت.

در پایان این مسابقات تیم ایران توسط علی احمدی وفا در وزن ۵۵ کیلوگرم، محمدمهدی غلامپور در وزن ۶۰ کیلوگرم، احمدرضا محسن نژاد در وزن ۶۷ کیلوگرم، علیرضا عبدولی در وزن ۷۷ کیلوگرم به مدال طلا، ابوالفضل فتحی تزنگی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم به مدال نقره و عرفان جرکنی در وزن ۶۳ کیلوگرم به مدال برنز دست یافت.

در رده بندی تیمی ایران با ۱۳۵ امتیاز و پیش از پایان این رقابت‌ها به عنوان قهرمانی دست یافت.

این قهرمانی تیم ایران پنجمین قهرمانی خود را با حمید باوفا به عنوان سرمربی به دست آورد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین